alweer een week erop zitten - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van kayleigh jabaay - WaarBenJij.nu alweer een week erop zitten - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van kayleigh jabaay - WaarBenJij.nu

alweer een week erop zitten

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg kayleigh

05 Mei 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Het is weer een tijd voor een nieuwe update. Ik ben nu een week in amerika. Vorige week hebben jullie een verslag gekregen van de dagen zondag tot en met woensdag, en dan nu de dagen donderdag tot en met maandag.

Donderdag hoefde ik niet te werken en dus besloten Rian en Rens om me mee te nemen naar Santa Barbara en daar heb ik mijn ogen uitgekeken. Er was een hele grote pier met kleine toeristen winkeltjes, met toeristen prijzen, en restaurantjes. Er was zelfs een restaurant waar je je eigen kreeft of krab uit kon kiezen. Heel eng om te zien. In de lucht waren pelikanen te zien, maar helaas kwamen die niet op de piet zitten. Ook zwom er een klein zeehondje rond die kunstjes deed en zich aan het uitsloven was. Wel lastig om daar foto's van te maken. Er was natuurlijk ook een strand. Daar heb ik wat gezond en me geprobeerd in te smeren, helaas had ik toen al zand aan me handen en is daar dus niet veel van gekomen. Op het strand waren een soort kleine kwalletjes aangespoeld en het leken dus op hele kleine plasticzakjes. We zijn ook nog even bij de skatebaan gaan kijken. Heel leuk om te zien, vooral de leuke jongens. 's Avonds hebben we bij Sharky's gegeten een italiaans restaurant en daarna nog even naar de boekwinkel. Vrijdag moest ik wel weer werken. Samen met Weston. We gaven gymnastiek aan kinderen van 1 tot en met 4. Dat was heel leuk om te doen. Zaterdag en zondag was ik vrij. zaterdag zijn we naar een verjaardag geweest maar ook naar de dollar store. Ik hou van die winkel. Zoveel spullen voor 1 dollar! Zondag zijn we naar venice beach geweest. Hele rare plek is dat. Er word veel wiet gerookt en er zitten zelfs ''wiet dokters'' ook zitten veel mensen op de grond met spulletjes die ze zelf gemaakt hebben en ook nu weer toeristen winkeltjes met toeristen prijzen. Een verkoopster wilde me twee shirts verkopen voor 40 dollar maar dat zat er niet in. ze adverteerden namelijk met 3 shirts voor 10 dollar. uiteindelijk werd het dan 20 dollar en daar stemde ik mee in. Ik gaf haar 25 dollar maar ze had geen 3 dollar terug en dus mocht ik een shirt uitkiezen, nou vooruit dan maar want een shirt voor 3 dollar is niet veel. Maar van het rek mocht niet. Toen had ik er eindelijk een gevonden in het grijs, komt ze terug met dezelfde in het wit maar ik wilde de grijze. Zegt ze ja maar de grijze is 15 dollar. Dus heb ik maar voor mijn geld teruggevraagd, gaat ze staan schreeuwen dat wij gemeen zijn en nog veel meer en dat ze ons alleen maar wou helpen. Toen was ik er zo klaar mee dat ik maar een ijsje heb gekocht. Ook was er muscle beach, waar de mannen met de sixpack trainen. Jammer genoeg waren er niet zoveel aan het trainen. Uiteindelijk gingen we maar naar huis. Vandaag moest ik wel weer werken. Samen met Michael deed ik dinosaurus klas. De kinderen waren tussen de 3 en 4 jaar oud. Heel lief maar luisteren kunnen ze niet. En dat was dan weer het einde van mijn dag op het werk. Ik ben wel nog eventjes naar de mall geweest. Vooral kadootjes gekocht en boeken voor mezelf. Een geslaagde dag dus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

coming to america

Voor stage naar amerika

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2015

dinsdag 5-05-2015

05 Mei 2015

alweer een week erop zitten

29 April 2015

amerika!!!

25 April 2015

Volg mijn blog

25 April 2015

Nog een paar uur
kayleigh

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 3412

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

coming to america

Landen bezocht: