amerika!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van kayleigh jabaay - WaarBenJij.nu amerika!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van kayleigh jabaay - WaarBenJij.nu

amerika!!!

Door: kayleigh

Blijf op de hoogte en volg kayleigh

29 April 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondagochtend om half 5 opgestaan en me klaar gemaakt voor de grote reis. Mama, papa en wesley hrbben me naar het vliegveld gebracht en na even gezocht te hebben stonden we eindelijk bij de goede balie om in te checken. Toen moesten we nog wat papieren invullen en een uurtje later werd ik opgehaald om naar het vliegtuig te gaan. De mensen aan bord waren heel erg aardig en kwamen meerdere keren vragen hoe hrt ging. De reis was lang en vermoeiend vooral als je niet kunt slapem omdst er een baby de hele tijd ligt te huilen. Gelukkig zat ik precies aan de goede kant om het hollywood teken te zien. Toen we eenmaal geland waren duurde het heel lang voordat het vliegtuig geparkeerd stond. De begeleiding op t vliegveld in Amerika wascwel ontzettend aardig. Er was wel even paniek toen we meer als een halfuur op mijn koffer moesten wachten. Toen we m hadden mochten we eindelijk naar onze familie toe. T was even twee keer kijken toen voordat ik rens zag staan. Na het tekenen van papieren gingen we op weg naar santa monica de dutch kingsday vieren. Het was leukmaar wel een ontzettend lange dag ik sliep die avond dan ook heel snel en was maandag ook pas half 12 wakker. Toen zijn we eerst naar borchard community centre gegaan dat is het bedrijf waar ik stage loop. En daarna naar target waar ik mn ogen heb uitgekeken. Alles is hier groot. En vandaag was dan mijn eerste stage dag. Ik heb stage gelopen bij alex en samen deden we de builders klas. Er waren kinderen tussen 3 en 5 jaar oud. We hebben spelletjes met ze gedaan en geknutseld. 1 van de meisjes kwam me ook een knuffel geven heel er lief. En daarna ben ik samen met rian naar walmart gegaan en heb ik inkopen gedaan. Kortom een geslaagde dag.

  • 29 April 2015 - 05:57

    Paulien:

    Super leuk om je verslag te lezen! Blijf lekker genieten he meis! Enne.....je koffer mag maar 23 kilo zijn he terug! ;-)

  • 29 April 2015 - 08:34

    Marissa:

    Je hebt bij Walmart toch zeker ook wel je ogen uitgekeken? Alles is groot maar zo geweldig! Meid, geniet er maar van. Ook van de mensen. Het is zoooo geweldig. Ik kan ook niet wachten.....

  • 29 April 2015 - 20:13

    Opa En Oma Jabaay:

    wat is het leuk om met je mee te leven kayleigh en op je stage plekje leuk zeg met die kids.

    fijn dat je het zo goed naar je zin heb En wat een mooie weer daar.
    lekker winkelen kay ook niet verkeerd .
    geniet er van kay en wees voorzichtig
    maak ook eens wat mooie foto`s
    opa is erg nieuwsgierig met welke auto ze daar rijden .......
    gr en heel veel liefs van ons allemaal...xxxxxxxxxxx

  • 30 April 2015 - 15:14

    Carolien En Peter Jabaay:

    Hoi Kayleigh!!

    Wat leuk om jouw belevenissen te kunnen volgen!!
    Geniet ervan! Fijn dat je het naar je zin hebt en op deze manier ervaringen op kan doen!
    We wensen je nog veel plezier en pas goed op jezelf!

    Dikke knuffel uit 's-Gravendeel

    Carolien en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

coming to america

Voor stage naar amerika

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2015

dinsdag 5-05-2015

05 Mei 2015

alweer een week erop zitten

29 April 2015

amerika!!!

25 April 2015

Volg mijn blog

25 April 2015

Nog een paar uur
kayleigh

Actief sinds 28 Jan. 2015
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 3422

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 10 Mei 2015

coming to america

Landen bezocht: