De voorbereidingen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van kayleigh jabaay - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van kayleigh jabaay - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Kayleigh

Blijf op de hoogte en volg kayleigh

13 Maart 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

13-03-2015

Alle voorbereidingen zijn getroffen, cadeautjes zijn binnen, paspoort is geregeld, ESTA verklaring is binnen, stageplan is goedgekeurd en bijna alle benodigdheden zijn gekocht. Nu is het nog 1,5 maand wachten voordat het zover is. 26-04-2015 is het zover, ik ga in mijn eentje naar Amerika. Met het vliegtuig vanaf Schiphol rechtstreeks naar Los Angeles. Ontzettend spannend maar ook superleuk. Ik zal daar verblijven bij familie. Zij wonen niet in Los Angeles zelf, maar in Thousand Oaks, Imperial Circle. Ongeveer een uurtje rijden vanaf Los Angeles. De dag dat ik aankom is het Dutch Kings Day en mag ik dus helpen met allerlei spulletjes verkopen op een markt. Heel apart. Ik heb er ontzettend veel zin in.